Forum info o ww zaczerpnięte z internetu Strona Główna info o ww zaczerpnięte z internetu

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
za 20 punktów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum info o ww zaczerpnięte z internetu Strona Główna -> Jadłospisy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Agnieszka
Administrator



Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:49, 07 Mar 2007    Temat postu: za 20 punktów

Przykładowy jadłospis

20 punktów. Śniadanie (5,5 punktu): chleb pełnoziarnisty z jajkiem i ogórkiem, 150 g odtłuszczonego jogurtu. II śniadanie (4,5 punktu): sałatka - po 100 g rzodkiewki, rzeżuchy, sałaty, dymki ze szczypiorkiem - z jogurtem, pomidorem. 2 plastry surowej szynki. Składniki pokroić, wymieszać. Obiad (6 punktów): ragout drobiowe ze szparagami i z ziemniakami z wody. Podwieczorek (2 punkty): napój truskawkowy na maślance.

Kolacja: twarogowe talary (2 punkty) z pomidorem i ogórkiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Agnieszka
Administrator



Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:55, 25 Kwi 2007    Temat postu:

Biurowe odżywianie



Oto przykładowy dzienny jadłospis wg. programu żywieniowego PLAN PUNKTÓWTM Weight Watchers® o wartości 20 PUNKTÓWTM
(zalecane dla kobiet o masie ciała około 80 kg)


I Śniadanie (4 PUNKTYTM)

Kanapka winogronowo-serowa
Kromka pełnoziarnistego pieczywa, 2 łyżki twarogu, 1 łyżka miodu, 1 mała kiść winogron.
Na kromce rozprowadzić na wymieszany miód z twarożkiem. Winogrona przekroić na pół i położyć na kanapce.

II Śniadanie (2 PUNKTYTM)

Pomarańcza z jogurtem bez cukru

Obiad (6 PUNKTÓWTM)

Spaghetti z sosem Bolognese
1 cebula, 1 ząbek czosnku, 1 cukinia, 1 papryka, 4 pomidory, 2 łyżki śmietany jogurtowej, 2 filiżanki ugotowanego spaghetti, bazylia, oregano, sól, pieprz, 1 łyżka parmezanu.
Warzywa pokroić w kostkę i poddusić z dodatkiem 3 łyżek wody, dodać śmietanę i przyprawy.
Całość oprószyć bazylią i parmezanem.

Podwieczorek (5 PUNKTÓWTM)

Naleśnik z powidłami śliwkowymi posypany płatkami migdałowymi

Kolacja (3 PUNKTYTM)

Sałatka z kawałkami tuńczyka
10 dkg tuńczyka w sosie własnym, oliwa z oliwek, 1 pora, papryka czerwona, 2 łyżki kukurydzy z puszki, 2 łyżki zielonego groszku, sól
Sos: 3 łyżeczki soku z cytryny, 3 łyżeczki jogurtu naturalnego, łyżeczka musztardy, sól, pieprz.
Kawałki tuńczyka dodać do pokrojonych warzyw.
Sok z cytryny, musztardę i jogurt, wymieszać, przyprawić do smaku solą i pieprzem.
Rybę i warzywa włożyć do salaterki.
Polać sosem i wymieszać.

Zalecane jest wypicie ok. 2 litrów płynów m.in. wody mineralnej, herbat owocowych, soków niskosłodzonych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum info o ww zaczerpnięte z internetu Strona Główna -> Jadłospisy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin